Oh so sweet.

Söndagen är här. Jag är ledig frånsett en halvtimma på jobbet när chefen blivit försenad.
Idag är jag all in på alla onyttigheter jag kan tänka mig.
Iste var min vän i solen under förmiddagen, förstå att det är sol och jag är ledig!
Så min balkong och jag har umgåtts större delen av dagen.

Redan igår gjorde vi sällskap med varandra. Julia kom förbi och vi snackade skit och drack vin.
Samtidigt insåg vi att vi faktiskt inte har några kompisar alls att hitta på något med en kväll som då,
när alla är i andra byar för firande och fest. Hela stan var stängd, men vi har såklart trevligt ändå.
Jag älskar att mina vänner varit hemma och umgåtts.
Jag älskar sommaren för att alla får möjlighet att komma hem!
Jag älskar så mycket. Framför allt när det är fint väder!

Färskpotatis och sill. Det måste vara bland det bästa en dag som denna!
Så det fick bli min lunch/middag. Ikväll däremot slår jag på stort och gör mig en tacogratäng.
Vansinnigt gott till en bra film!



Ha en härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback