Reunion.

Nu har jag visst eld i baken.

Det är dags att sticka ner på stan, försöka fördriva lite tid och sedan avslutningsfika med lillasyster.
Hon börjar bli stor lilla vännen och nu börjar hon i 5:an helt plötsligt. Både Ellen & Anna faktiskt.
Lillebror börjar i 7:an och får börja pendla till stan.
Och största lillasyster börjar i 3:an och tar studenten nästa år. Sjukt!

Jag börjar bli gammal med andra ord.
Det är hela 7 år sedan jag gick ut 9:an och 4 år sedan jag tog studenten.
Snart är det återträff som gäller!

Filakia!


Kommentarer
Postat av: ada

fin blogg! :) allt bra med dig?

Postat av: Cella

återträffar måste endå vara det med spännande - vem lyckades , vem blev narkoman, vem dog, vem är kändsi haha typ :P

2009-06-10 @ 21:09:23
URL: http://noyouno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback