On a regular basis.

Vädret vid ledighet blev detsamma som vanligt idag igen.
Helt fruktansvärt ostadigt och jag hade inte tid att sola.
Tanken var lunch med Mona, men det blev aldrig av då jag hade massor med saker att göra.
Av någon mystisk anledning blev jag ändå inte färdig med något och städningen måste bli gjord imorgon.
Jag ska ställa väckaren för en gångs skull så jag hinner med något, för imorgon ska det lunchas!
Jobbigt att klä på mig bara, jag lyckades bränna upp hela halva överkroppen igår.
Jag är röd ner till bikinikanten och vit därifrån. Snyggt!

Det bästa med tv genom internet är att kunna hyra film när jag vill!
Egentligen är jag inte mycket för just filmer, men jar verkar ha hamnat i någon sorts period.
Australia var min vän igårkväll och på förmiddagen. Den var grym!
Nu har jag hyrt hem "I taket lyser stjärnorna" som min mor sa skulle vara väldigt bra!
Det är bara att hoppas!
Tzatziki från filmen när man var liten är med, han var så ju gullig att jag blir lite förbannad att han vuxit upp!
Men fortfarande söt. Och sjukt charmig. Jag hoppas det är en lycklig historia
 
     
Liten & sjukt söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback