What a weekend.

Helgen är över. Min ledighet börjar ta slut.
Imorgon är det tisdag och då kör jag intensivt i tre dagar innan det är en dags ledigt igen.
Midsommar kallas det visst gott folk!

Men vilken helg. Jag har aldrig haft så roligt i grannstan någonsin.
Jag tror ingen har haft så roligt i grannstan förr.
Allra roligast var fröken Maggios spelning och sedan bussresan hem.
Mitt mellan allt det drack vi bärs, posade och dansade till coverband.
Några snubbar jag är säker på att jag efterfestat med i fjällen någonstans, någongång.
Dåligt fylleminne.
Vi var två systrapar och det var nästan allra roligast i alla mellan-stunder.

Skönsång i bussen hem i form av jesu-sånger som man sjöng på kyrkis blandat med lite schlager.
Fusk-finnar och diverse löst folk. Jag skrattade så jag fick ont i magen!
Allt finns på film dessutom. Det är det bästa av allt.

Nu ska jag njuta av den sista tiden ledigt och kolla på Twilight som jag precis köpte.

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback