You can call me.

Från torsdag till söndag på ett litet kick.

Allt var sig likt under helgen.
Jag jobbade, drack vin med syster med vän, som slutade med minst 10 järn på en halvtimma.
En dålig idé som aldrig ska göras om.
För mycket sprit och jag tappar benen, bokstavligen.
Nästa gång bör jag nog ta med mig en rullstol. Eller hoppa över järnen.
Hur som haver. Jag överlevde och tog det lugnt igår kväll istället.
Mäkta skönt att vakna en söndag och må som en prinsessa!
Det är såna här dagar jag älskar mitt liv.

Telefonen ringde, ovanligt en söndag och det var kocken som skulle rösta.
I och med att jag är en mes och aldrig har gjort just det förr så vägrade jag gå ensam.
Hela familjen tillhör en annan vallokal. Så jag följde kocken med flickvän till lokalen,
bara för att se att vi ändå tillhörde olika ställen och jag fick sköta mig själv
Röstkorten var rena rama kinesiskan för mig och bara på grund av en gammal gubbe som stod där
och tyckte att jag skulle rösta på ett speciellt parti gjorde jag det.
Jag hade inte hjärta att ta ett annat kort när han såg på.
Det är pinsamt att jag inte är det minsta insatt, det får bli ändring på det snart!

Efter denna pärs slog jag igång en film och somnade om i soffan. Mycket skönt.
Nu väntar snart middag för en, det är det värsta med att bo ensam!
Jag ska hoppa över dieten och äta pasta med skinksås och färsk kokad blomkål.
Älskvärt!

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback