Change of plans.

För en halvtimma sedan ringde chefen och berättade att det går magsjuka i huset.
Barnen var hemma från skolan och han ville stanna hemma,
så därav jobbar jag långdag idag. Lunch och kväll.
Det kvittar mig, även om jag skulle simmat idag och fröken Molitor mådde bra.
När vi sågs senast igår var hon yr och vilsen, ungefär som när en riktig förkylning är på gång.
Simningen får jag ta imorgon förmiddag eller så.

Yr var jag imorse när telefonen ringde också, nu börjar jag däremot kvickna till.
Meducinen gjorde sitt igår och jag sov som en prinsessa.
Snart borde jag få en kallelse till läkaren igen, vi får se vad han har att säga.
Jag vill egentligen sluta med den, även om jag fortfarande har stora problem med att sova utan den.
Galet. Egentligen tycker jag att jag borde vara färdig nu.

Hur som.
Det är dags för mig att snärta iväg för att tjäna kosing.
Läste i det orange kuvertet igår. Något jag egentligen tänkt slänga, jag förstod inte ens vad det var.
I och med mina 1½ år utomlands,´har jag inte tjänat ihop massor direkt.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback