Det börjar arta sig.

Nu är jag hemma igen.
Det där var skönare än jag minns.
En timme gick jag runt hela halva stan på,
och trots att jag frös efter halva rundan, var det helt underbart att gå.
(Nej, jag gick inte sakta. Men den svettigaste biten var över då. Och jag var nog dåligt påklädd)
Av någon konstig anledning får jag extremt ont i ljumskarna när jag går,
jag antar att det beror på att jag är sjukt otränad...

Tanken var att jag skulle laga något gott till middag, men nu är klockan så mycket.
Allt jag orkar göra innan jag tar meducinen om en halvtimma är en tallrik gröt.
Så det blir frukost till middag, ungefär.
Sedan ska jag ta en snabb dusch för nya äventyr. Innan natten kallar.
Jag har visst mer tvätt i korgen.
Vi får se.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback