Det goda i det onda.

PS.

Läste nyss att Metallicas spelning blivit inställd.
Surt för de som sett fram mot en grym spelning,
vilket jag nästan säkert kan säga att de kan förvänta sig!

För ett par tre år sedan var det jag och min dåvarande karl, Mr. Stattin
som begav oss till Götet för sköna sommardagar och bra musik.
Men en liten biverkning kallad separationsångest.
Vårt förhållande bestod av mycket sådant, då jag for och flängde hela tiden.
Nu är jag där jag är, men ensamheten passar mig bra just nu.

Till saken.
Metallica live var grymma.
Det positiva måste bli att om en ny spelning är i maj kan alla besökare förvänta sig vårväder.
Det måste vara bättre än ett slaskigt Stockholm i mars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback