Fuck me, I'll get famous.

En miljon måsten hade jag när jag vaknade på morgonen.
Nu, ungefär bara 8 timmar senare är de alla avklarade.
Det betyder att jag legat i, mer än jag legat på väldigt länge!

Farmor var fortfarande hyffsat bitter. Men nöjd ändå.
Det är lite som en balansgång att hälsa på gamla människor,
man vet aldrig riktigt vad som väntar eller vad man törs säga.
Reaktionerna blir aldrig de samma som sist och det får man ibland ångra bittert!
När hon gråter. Då vill jag vrida tillbaka tiden och säga något annat.
Väl där upptäckte jag att jag glömt det viktigaste, toapappret.
Så det blev två svängar till damen och lite mer sällskap än vanligt för hennes del.

80 längder senare skulle jag kunna säga nu. 80 längder på en timma.
Jag blir nästan stolt ta mig fan! Fortsätter jag såhär. Då slutar det bra.
Det har också gått över 5 veckor sedan jag tog min sista cigg.
Fatta hur länge det är!!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback