Ge inte upp.

Måndag hela dagen och jag slapp i vanlig ordning (oftast) måndagsångesten.
Den där som de flesta drabbas av för att en ny vecka - nya tag startar.
Oftast med jobb.

Jag är ju ledig hela långa dagen idag. Så jag passade på att ta en sjukt lång sovmorgon.
Det behövs när jag inte somnade igår då jag tog meducinen så jämarns sent.
Sedan var det bara att kliva upp och börja städa, så nu är lyan ren och jag borde nog bli det jag med.
Har en känsla av att jag inte luktar lika gott som resten av lägenheten..

Telefonen har gått varm idag igen och nu börjar planerna formas till något.
Det är tur det finns driftiga människor i min närhet!
Imorgon kväll ska vi bestämma lite mer och snart så är det dags.
Resan är bokad också, så inom en vecka ska vi betala första avgiften.
Jag längtar så jag spricker, och det är fem månader kvar!

I och med att jag ska ner igen måste jag vara lite fit.
Så ikväll är det premiär på badhuset, har varit mycket snack och liten verkstad.
Men idag ska det verkligen bli av och jag har gått och räknat på hur långt jag ska simma..
Vi får se. Målet är minst 80 längder, men jag är rädd att jag blir trött och ger upp efter typ 15...

Fortfarande har jag inte hälsat på farmor heller. Som i förra veckan skällde och sa att döden knackade på dörren.
Jag måste ta mig dit, egentligen hinner jag nog nu om jag gör ett ryck.
Men jag måste hinna äta middag med.
Mitt mål i veckan är alltså att hinna med farmor. Jag är ett hemskt barnbarn..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback