Gossip girls.

Nu är jag hemma i min lilla lya i den gamla brandstationen igen.
Här trivs jag minsann, det måste jag skryta med!
Jag trivs förvisso hemma hos mamma med.
Speciellt när hon göder mig med föda av olika sorter.

Idag åt vi som sagt våfflor. Sist jag åt det var nog i Bruksvallarna vid nyår.
Och innan det sist jag var på Vôllan och jobbade typ, 2007.
Med andra ord äter jag inte våfflor ofta och det är nog lika bra det.
Jag har en konstig vana när det kommer till våfflor och pannkakor.
Sylt och grädde är inget för mig, nej jag äter med smör och socker.
Nyttigt! Mamma höll typ på att dö när jag sa åt henne att prova en tugga.
Då började jag intala mig själv att det är nyttigt med smör,
men så kom samvetet ikapp och sa att fan inte i de mängder jag äter!
Jag är en så jävla onyttig människa.

Ingen städning blev det idag, men jag är tydligen ledig imorgon. I like the sound of that!
Jag har hunnit renbädda sängen och snart ska jag kolla på lite Knutby.
Serien är så sjuk att jag inte kan fatta att den är verklig.
Hur som haver. Miss Argyros skulle ringa ikväll, men jag är dödens trött.
Så imorgon är det jag som slår ett samtal över Atlanten för att snacka strunt.
Gossip-girls.

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback