Håll dig till sex.

PS.

Telefonen ringde på jobbet igår.
En gäst som skulle bekräfta antal människor i ett sällskap var i andra sidan luren.

Gäst: - Vi blir 5 och inte 7 som jag trodde vi skulle bli ett tag.
Jag: - Ja, jag ser att det står rätt antal i boken då. Jag får tacka för att du ringde och berättade det!
Gäst: - Jag lovade att göra det. Du förstår vi skulle varit 7, men nu var det två som inte kunde komma.
Jag: - Det var synd, men ni är hjärligt välkomna ändå. Tiden stämmer fortfarande, klockan 6?
Gäst: - Klockan 18.00. Sex är något helt annat lilla flicka.
Jag: - Hehehe?! Jo, men jag menade klockan 6.
Gäst: - Ja, det är klockan 18 och inget annat. Det där andra får du hålla dig till...
Jag: - (Pinsam tystnad). Ni är hjärtligt välkomna.

Jag visste inte riktigt vad jag skulle svara när han tyckte att jag skulle hålla mig till att ha sex?
Det blir spännande att se vem av våra gäster som uppmanar till det ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback