Heartbeats.

Jag började kvällen med videos.
And that's how I intend to end it as well.
Inga oklarheter här inte. Eller ovetande. Vad man än säger för o-inte vetande.
Vi i Norrland har en begåvning att börja nekande ord med just o.
Ovett. Kanske det enda jag kommer på just nu.
För helt plötsligt slog det mig att hela Sverige säger otroligt, olikt, ojämnt.
Ni fattar grejen.

Hur jag gick från videos till o-ord är en gåta.
En tjej som inte är o-cool är i alla fall denna.
I mina ögon är hon rakt igenom grym. Från när jag var 11 och nynnade med.
Hon är minst lika frän idag. Vem vill inte mer som henne?


(Svaret på min sista fråga har jag redan. Kockan. Hon hatar att allt som har med damen i fråga att göra.
Hon kan för övrigt inte heller förstå hur någon kan tycka att hon är bra. Ovett kallar jag det!)

And it hurts with every heartbeat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback