How to say the words you want.

Hela helgen är över och jag är äntligen back on track!

Först måste jag berätta att fredagen på jobbet var roligare än på länge.
Allt flöt, i lagom takt och jag hade kanske världens snällaste gäster.
Om det alltid vore så skulle jag vara bortskämd som fick betalt för att jobba med det.
Så en eloge till människor som berikar mitt liv!
Jag ska börja sälja snäll-piller i lösvikt tillsammans med självdisciplin när jag blir rik.

Hur som haver.
Gårdagen bjöd på fika med moster, syster och mamma.
Lite vin hemma min syster som är "mogen" och alltid säger:
"- Jag är så jävla mycket snyggare än dig". Jag ska nog sluta bjuda hem henne!
Sedan begav jag mig till jobbet för lite vinprovning i trevlig sällskap,
som slutade i en utekväll med lite dans. Det var längesedan sist!
Note, jag rökte inte ett bloss. Frestad, men alldeles för envis!

Nu borde jag städa. Men jag har fortfarande inte köpt nya dammsugarpåsar.
Så jag hoppar det helt idag och tar bara vara på söndagen. Lovely!

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback