Hurt me.

Min arm har värkt så jag mår lite illa.
Ni vet sådan där molande smärta som bara finns och aldrig går över.
Den framkallar illamående, och jag gillar inte att må illa..

Annars har jag haft en toppendag!
Fikat med Frida var trevligt, jag åt lite soppa och vi snackade lite skit.
Efter det blev det en liten runda på stan och jag har kommit på varför jag alltid är pank.
När jag skulle köpa mascara valde jag att prova en ny, eftersom den jag brukar ha kostade 160:-
blev jag lite snål och tänkte att jag skulle ge en billigare variant en chans.
Så långt var min tanke god.
Ända tills jag kom fram till kassan och såg mascaran de skyltat för där.
Tydligen Japans mest sålda och yada yada. Impulsköparnas mästare a.k.a. jag slog till.
Och gick därifrån med en mascara 60:- dyrare än den jag vanligtvis köper.
Jag är helt karaktärlös.

Nu ska jag försöka somna med min värkande arm, vakna imorgon och hoppas på Sundsvall.
Men allra först ska jag hälsa på mina vänner på Vårdcentralen. Jag borde vara stammis där nu.

Kalinixta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback