I just can't get enough.

Mornin' sunshines!

Jag älskar att vakna till vackert väder minsann!
Klokckan ringde för första gången klockan 8 och jag pratade med vårdcentralen.
Ibland förstår jag inte hur de tänker.
Lite bitsk var tanten eftersom man tydligen inte kan ringa och boka tid samma dag för omläggning av sår.
När hade hon då tänkt sig att jag skulle ringa i och med att jag fick ordern igår kväll?
Hur som haver. Imorgon ska jag på sjukan igen. Den ruinerar mig!

Det är dags för mig att göra mig färdig.
Klockan halv två ska jag möta upp Frida som är hemma ifrån Stockholm.
Vi ska ta en fika och snacka lite skit.
Efter det vankas jobb. Undra vad jag har för spännande framför mig ikväll?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback