Kiss me.

Well folks, jag är kanske bäst på att snooza bort mornarna.
När väckaren ringde första gången var jag seg, men vaken.
Jag bestämde mig ändå av någon dum anledning att snooza,
så jag drömde fina drömmar och höll telefonen i handen.
Med andra ord märkte jag inte hur länge jag snoozade.
09.10 fick jag ett ryck att kolla på telefonen. Tur var väl det!

Här sitter jag i soffan nu. Knappt redo att gå på jobbet.
Men det är ännu 40 min innan jag börjar dagen.

I eftermiddag har jag tänkt fika med finskan.
Och sedan är det dags simma igen, det känns skönt redan i förväg.
40 längder blev det sist på 25 min, nu har jag planerat en timma och 80 längder minst.
Det är i och för sig vuxensim ikväll. Det kan betyda mycket folk och inte så stora utrymmen.
Jag vill simma långt i alla fall. Ljumskarna känns lite ömma.
Men jag behöver mer träningsvärk!

Time to go.

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback