Mitt liv som servitris.

PS.

Herrn som på telefonen rättade mitt språk och tyckte jag skulle hålla mig till sex.
Nu vet jag vem han var, och jag måste säga att han var rolig, glad och tacksam.

178:- rikare blev jag på köpet. Som en liten glädjechock.

Senare under kvällen hade jag tre killar vid ett bord. Mer behöver jag inte säga.
När de gått håvade jag in dricksen och läste ett nummer på ett kvitto som avslutades med puss.
Jag skrattade så jag kiknade. Till ägaren av kvittot kom in och sa:

- Öh, alltså bara så ni vet var det inte jag som skrev på kvittot.
- Okej, det är ingen fara ändå. (Storskratt.)
- Öh, öh, öh okej. Ha en trevlig helg i alla fall!

Well folks, det ska gå bra lång tid och jag ska bli
jävligt desperat innan jag nappar på ett nummer på en nota.
Eller så var det till Nina. Det gissar jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback