My own worst enemy.

Mornarna är min värsta fiende. Eller, för att få allt helt rätt.
Jag är min egen värsta fiende, på mornarna.
När jag vaknar är första tanken att det vore skönt att snooza ett tag,
så jag somnar om. Utan väckare. Och vaknar miljoner timmar senare.
Tröttare än jag var igår när jag la mig för att sova!

En ny dag står ligger framför mina fötter och jag väntar mest på att tvätten ska bli torr.
Sedan kan jag snärta ner på stan för att få lite saker gjorda.
Jag önskar jag hade massor med pengar så jag kunde köpa mig något fint till lördag också.
Trots att garderoben är full känns det som om jag inte har några kläder alls, inga nya i alla fall..
Det kan finnas något billigt på stan, det vet man aldrig. En koll har ingen dött av!

Lovely.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback