Sand i håret.

Efter en hyffsat lång dag har jag äntligen tagit meducin och ska bege mig till sängs.
Planerna smids fortfarande varma och vidare, det här kommer bli bra!

Imorgon börjar jag inte förrän sent och innan dess har jag saker för mig.
Förskottsbetalningen på resan måste vara inbetald innan torsdag
och det kan tydligen ta ett tag för pengarna att komma rätt till bankgiro.
Så imorgon måste jag snärta till banken för att få in pengar på kontot,
som jag sedan kan betala över till Apollo's konto.

My darling, som en supersöt liten flicka på mammas jobb sa idag, ska jag få träffa i augusti.
Gwen kommer vara där och som handen i handsken bor vi nära henne.
Jag känner att det här kommer bli en bra semester!
För att få råd måste jag jobba hårt, så dagar som denna är toppen.

På tv-n visas dåliga serier. Jag känner mig trött, fast pigg i en salig blandning.
Onyttig har jag varit för resten av veckan, ändå undrar jag om det är dags för en sked Ben & Jerrys.
Eller två.
Kocken bjöd på Club Sandwich till middag. Jag drömde mig tillbaka till sommar och sand i skorna.
Underbart!

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback