Shameless.

Nu är det natt igen och jag sitter fortfarande i min soffa.
Den är så skön att jag egentligen oftast inte vill lämna den för sömn i sängen.
Jag skäms över att fortfarande inte ha köpt en ny och skön säng,
det var därför jag åkte till IKEA i början av januari och jag har skjutit upp det till nu.

Längre kommer det också gå kan ni förstå då jag bokat resa för mängder av pengar..
Jag ska bli en spara. Vilket blir jobbigt när ny årstid, nya kläder kommer in i affärer.

När jag tänker efter har jag inte visat mr Big Boss a.k.a soffan.
Jag har inte en bild på lägenheten heller för den delen, som jag rustat upp för egna pengar.
Dumt kan tyckas, men jag gillar den som om den vore min egna.
Näst på tur är köket om jag hinner så långt innan jag verkligen skaffar mig något eget.
Jag trivs mer och mer med tryggheten i stan, även fast det tar emot att erkänna det.
Im becoming one of them..
Något att skratta åt med de jag tycker om!

På tal om allt och ingeting ringde en jag tycker om allra mest idag.
Julia är hemma från Frankrike, men det var knas på jobbet och sedan har jag inte ringt upp.
Nu skäms jag och det är first thing imorgon!
Innan dess måste jag ta mig upp ur sängen, och för att ta mig upp måste jag somna..
Ni förstår vad jag vill komma.

Kalinixta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback