So you can't always get what you want.

Det blev en väldigt lång dag på jobbet och jag känner mig trött!
Men det ska inte stoppa mig från att vara hälsosam idag.
Fröken Andersson kunde inte simma idag då hon får besök ikväll.
Efter många försök att hitta någon som alla misslyckats,
först Sandra, båda mostrarna och Mona. Ja, då ger jag upp helt enkelt.
Och det är inte så att jag ger upp att hitta någon, jag ger upp att simma idag.
Efter mötet jag hade på badhuset sist drar jag mig för att gå dit ensam.

Istället ska jag ta på mig mjukisbyxorna, leta fram ett par hyffsat okej skor
och bege mig ut på en promenad med mp3:n som bästa vän.

Innan dess ska jag snärta över på Konsum för att köpa mig några päron
och något att laga middag tills ikväll på.
Ner i tvättstugan för att slänga i lite tvätt.
(Håll tummarna för att karlarna i huset inte bestämde sig för att tvätta igår.)

Vi hörs om några timmar. Då kanske jag har skvaller.

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback