Ställ dig upp.

Telefonen ringde första gången 08.17. Jag sov vidare och låtsades inte vakna.
Den ringde igen bara minuter efter. Och igen. Och igen.
Fortfarande ignorerade jag den och somnade till slut om.
Efter någon timma började det om igen. Ni förstår, jag verkar vara poppis!

Tisdagen har börjat med bråk. Jag känner mig fortfarande förbannad.
Nu håller jag på att göra mig redo för att köpa cigg till farmor.
Hon var den som ringde mest ivrigt hela morgonen och jag förstår hennes cravings.
Sedan måste jag bege mig till jobbet för att hämta en del innan jag fortsätter till mamma.
Det är hög tid att vi betalar in pengarna nu minsann.

Paketet har fortfarande inte skickats. Jag är en dålig vän.
Beyoncé är på tv-n, nu med detsamma. All uppmärksamhet riktas dit.
Ge mig hennes kropp.
Vi hörs.

Filakia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback