Sunshine.

Jag är helt jävla upp i tok av det här underbara vädret!
En stor del av mig vill vara 15 igen, för att slänga av mig vinterjackan och njuta av solen.
Alldeles för tidigt givetvis. Det är något jag insett i mitt vuxna liv.
Men hur som. När solen lyser såhär skönt vill varje del ta vara på det!
Våren är på gång och jag har inte varit gladare på väldigt länge!
Fint som snus.

Hela kvällen har jag tänkt ta vara på våren.
Ett besök till simhallen eller en promenad. Onsdag ska bli min nytto-dag.
Lägenheten behöver ett lyft, jag ska få något gjort.

Allra först tänkte jag bränna skivor. Det gamla goda viset att lyssna på vårig musik.
Min mamma behövde visst nya också.

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback