When you come knocking on my door.

Lördagen försvann och helt plötsligt har jag söndag igen.
I vanlig ordning sitter jag i soffan helt lealös utan någon stress alls.

Tanken var att min lille prins skulle komma och hälsa på, men stackaren har fått feber.
Ändå vill han komma och det är klart att han får det, då kan vi mysa och må gott.
Vi får se hur det blir. Under tiden ska jag i alla fall duscha och försöka få lite städat igen.
Fortfarande har jag inte köpt dammsugarpåsar och det börjar bli på tiden nu.
En ny skurhink måste jag också köpa när den jag fick av mamma gett upp.
Vad spelar det för roll för er? Det undrar jag också..

Något gott ska jag laga till middag.
Och en promenad ska jag kanske hinna gå.
Det beror helt och hållet på hur dagen landar och hur länge jag sitter kvar i soffan.
Jag trivs vansinnigt bra här som sagt..

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback