You make me happy.

Tiden rinner iväg fortfarande. Ju fortare tiden går desto snabbare blir det sommar.
Allt som gör att sommaren snabbar på gör mig glad!

Det är redan fredag och kan inte riktigt förstå var veckan tog vägen.
Jobb är det enda som står på schemat de här två dagarna, men det räcker gott och väl.
Några ärenden ska jag hinna med också. Som att posta paketet till N.Y.
Att jag aldrig får fingrarna ur i tid! Idag ska det åka sin väg i alla fall.
Imorgon har det för övrigt gått 3 veckor sedan jag slutade röka.
Den där om att tredje veckan var jobbig kan jag inte påstå, den har gått precis som de andra.

Jag har sovit dåligt. Men det är ingen mening att försöka sig på att sova mer nu.
Om jag ska hinna med det jag vill idag måste jag göra mig färdig.
Det är bara att hoppas på att kvällen blir tidig och att jag får sova bättre inatt.
En sak är säker. Jag är på bättre humör än väldigt länge och vaknade glad!
Det måste firas.

Filakia polla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback