07.23 - 08.33.

Precis den tiden som rubriken visar har jag hittills varit vaken idag.
Jag slog upp mina vackra blå och kunde liksom inte få dem att bli trötta igen.
Mycket på grund av att halsen är igensvälld och näsan igentäppt.
Allt som kan korkas igen i kroppen verkar ha gjort det.
Men jag tänker inte gnälla, för jag har som sagt inte råd att vara sjuk gott folk!

Egentligen var det bara bra att jag vaknade för inom kort kommer potatismannen ringa,
då är det jag som måste springa ner till jobbet för att öppna upp för honom.
Sedan tänker jag snärta hem och färga håret. Det måste vara för att det är så risigt,
för färgen sitter inte längre än i ett par veckor nu för tiden.
I need a haircut.

Lyckades även sälja bort mitt presentkort igår. Jag behövde inget därifrån.
Så nu är det jag som köper antingen utemöbler, eller en jättefin jeanskjol.
Svårt val. Mycket svårt val! Det visar sig.
Kanske vore mat en idé också. För när jag säger att jag är pank.
Då menar jag pank.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback