After work.

Mitt på dagen och jag vaknade ruskigt tidigt imorse.
Glasmästeriet slamrade och levde om, det var soligt i mina ögon
och jag kunde helt enkelt inte somna om.
När jag var som närmast åkte de bekanta iväg till det allra jobbigaste man kan behöva göra,
och efter det kunde jag inte ens försöka somna om.
Jag tänker på er alla!

Om några timmar är det arbete på schemat.
Först tänkte jag faktiskt slå igång hög musik och städa i lägenheten.
Trots att ett test på facebook igår visade att jag är 40 år gammal, egentligen.
Jag bestämde mig då att inte städa på över en månad, men to be honest.
Det funkar inte. Jag hatar att komma hem till en stökig lägenhet!
Tvångstankar efter väggsmällen.

Ikväll kör vi after work med fröken Sörlin.
Jag håller tummarna för en massa dricks, för satan i gatan, jag är pank efter alla räkningar!

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback