Blåsfisk.

Helgen är till ända och jag har spenderat min lediga söndag med att putsa fönster.
Hör ni det gott folk?
Putsa fönster på jobbet en söndag. Det är som att jag tappar greppet igen!

När jag var färdig begav jag mig hem till mor där vi åt grillat och kramades med Xigge.
Han är hemma igen min älskade hund och jag hoppade av lycka när jag fick mammas meddelande.
"Vi har hittat Xigge!" - så löd det och jag berättade det för nästan alla jag känner.
Helgen har varit lång och vi har haft det vi har gjort till och från.
Igår var det provning och glada människor att prata och ta hand om.

Veckan framför mig är full, mestadels av jobb. Helst lite sol också.
Fröken Sörlin kommer hem ifrån Åre och lovar att jobba fredag, jag blev glad.
Hon är min och Fredrics drömdate för helgen. Vi kommer ha roligt!

Nu är vila på schemat. Jag är seg.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback