Easy, breezy, saturday.

Saturday.

Jag är helt off, även fast jag hade väldigt trevligt igår.
På jobbet blev jag bortskämd och hade roligt.
I vanlig ordning gick jag in i väggar och slog armen och ben blå,
det är en skada jag har. Jag gör mig alltid illa på något vis.
Extra för kvällen var att jag klämde tummen mellan en drickaback och en besticklåda.
Höjden av klantighet står jag oftast för!

Efter jobbet bestämde vi att bränna dricks så vi ringde efter hjärtat.
Vi tog oss till en pub där vi drack ljummen rosé och ett helt okej rödvin,
samtidigt som vi gungade i takt med låtar på repeat och försökte överrösta volymen.
Det är kört att sitta och småprata på en krog i den här lilla stan.

Ikväll är det Nina som jobbar igen och det verkar som vi får det rätt lugnt.
Därför planerar jag att städa hela baksidan av restaurangen, från topp till tå.
As we all know gillar jag nu att städa så jag ser faktiskt fram mot det!

Filakia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback