Ett glas vin om dagen.

Är visst bra för magen.

Det är det bästa viset att sluta min dag på.
Vad man än kan säga verkar alla i min omgivning gilla det också.
Allt jag gillar gillar dem!
Nu är det självklart inte en gång om dagen, mer bara någon gång, någon vecka.
Men själva ordspråket låter himla bra tycker jag!

Imorgon förväntar jag mig att telefonen ringer tidigt,
därför ska jag ställa klockan för att inte låta som en porrstjärna med whiskeyröst när jag svarar.
Eller som en löjlig liten mus. You choose. Jag kan låta som båda på morgonen.
Sedan har jag tänkt mig en fika på stan med Jessica.
Uppdateringar i människors liv är på sin plats och jag skäms över att jag inte hunnit fika med Frida.
Nu väntar en säsong på västkusten för hennes del. Jag önskar mig tid ledigt för att hälsa på!
Sedan skäms jag lite mer för att jag faktiskt skämt över att vi inte setts,
istället för att ha tagit tag i det.

Hur som haver.
Det finns förhoppningsvis tid innan veckan är över.
Nu ska jag återgå till mitt vin och ta det lugnt.

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback