Fulfill my wish.

Jag är fortfarande inställd på repeat.
Min nya kärlek i livet är låten, den har allt. Jag dansar inte ens omkring.
Mest sitter jag här i soffan och sjunger med.
Helt obsessed!

Tisdag och jag ska möta upp moster med monster.
De är lediga hela dagen och tanken var att vi skulle ta en lunch.
Men det största monstret, efter humör sett, var trött redan halv 11. Då kan det inte annat än sluta illa.
Så fort hon vaknat ska vi därför mötas upp för en fika eller liknande.
De är helt underbara och just därför skäms jag när jag nu kom på att lilla Hedvig också just haft namnsdag.
Hon är döpt delvis efter mig, men det glömde jag helt bort när min namnsdag just var.
Det får bli extra många födelsedagspaket istället nu när hon snart fyller 2!

Ser ni. Jag kan prata om dessa barn i evigheter.
Jag kanske har såna där moderskänslor långt inne någonstans ändå?

Just nu önskar jag mig soliga förmiddagar och regniga eftermiddagar och kvällar.
Varför måste det alltid vara tvärtom?

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback