Grattis på mors dag!

Nu är det helt plötsligt 3 dagar sedan jag befann mig vid en dator och slösade tid.
Vädret har varit underbart hela helgen och nu har vi söndag igen.
En älskad söndag, full av sol och jobb för den delen. Så jag njuter inte så mycket idag.

GRATTIS PÅ MORS DAG ÄLSKADE MOR!
Jag hoppas på sen middag efter jobb så jag får ge lite presenter och kanske bjuda på jordgubbar.

Igår var årets cruising och stan var full av raggare, småsnärtor och glada människor.
Ett 16 timmarspass senare och jag är nu helt slut. Men kör en dag till innan jag blir ledig.
Mycket timmar, mycket pengar.
Och så har vi haft jävligt roligt också!

Nu har jag inte tid med det här.
En massa dösnack ska ta slut. Jag återkommer när något vettigt finns att berätta.

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback