I guess you can call me spoiled.

Lunchen var trevlig.
Vi pratade och Peter fick erbjudande om att köpa restaurang till mig och syrran.
Det vore väl ett intressant koncept om något? Jag och lillasyster som chefer tillsammans.
Vilken mardröm!

Sedan gick vi en runda på stan där det inhandlades saker.
Helt plötsligt såg jag mina drömmöbler ur en annan synvinkel, de såg skeva och rangliga ut.
Så det fick de vanliga trämöblerna som alla har, men som känns mest värda.
Nu är det bara att hoppas att de inte ruttnar utomhus, men med oljan jag fick med ska det gå bra.
Jävelskap att det började regna, annars hade jag oljat i ordning dem med en gång.
Bordet får vänta till imorgon, eftersom det inte fanns inne förrän dess.
Jag är bortskämd. I know.
Lite blommor och krimskrams så mår min balkong prima sedan.

Nu undrar jag allra mest varför vädret måste vara fult när jag är ledig och fint när jag jobbar?
Vad är det för rättvisa?

Ut i regnet, ner på stan. Här kan jag inte sitta längre!

Filakia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback