I wake to you.

PS.

Söndagen har varit skön.
Jag fick extrema cravings efter min prins när jag läste boken inatt.
När jag vaknade imorse var de nästan borta, men inte riktigt.
Jag drog ut på tiden, duschade och försökte hitta kläder i en inte så längre populär garderob.
Ge mig pengar och en ny garderob, helst imorgon. Den som gör det får en kyss!
När jag kommit överens med kläderna promenerade jag bort till mina monster.
A.k.a prinsen och prinsessan. Där fick jag kramar, pussar och en hel del bråk.
Mer envisna barn kan man leta länge efter. De har karaktär och jag älskar dom!
¨
Hedvig pratar i meningar, på bara de här sista två veckorna när jag inte träffat henne har hon börjat med det.
Jag är sjukt imponerad. Så fort jag tjänat ihop en massa dricks förtjänar hon den där söta jeansjackan.
Man kan inte vara gudmor utan att skämma bort dom inte.

Sedan åkte jag upp till mamma på berget där jag blev bjuden på middag.
Jag är bortskämd! Nu ska jag försöka hitta ett gott recept som hon kan bjuda på nästa helg.
Det för att hon gett mig en alldeles egen prins, i form av en groda, som nu pryder min balkong.
Utemöbler och lite blommor är allt som fattas mig nu.

Ikväll kan jag sova gott.

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback