Imagine me and you - I do.

Jag ska ärligt säga att det inte lockade det minsta att gå till jobbet idag.
Det är livsfarligt för en kvinna som mig att ta time off från arbetet,
jag får mersmak och allt jag önskar mig just nu är att gifta mig rikt inom en månad.
Då ska jag vara världens bästa hemmafru som städar, bakar, lagar mat och dricker vin.
Allt det där jag gör som jag är ledig ska jag göra, och någon ska betala alla mina räkningar!

As we all know that aint gonna happen.
Så jag får svälja mitt missnöje och ha roligt på jobbet. För det har jag givetvis.
Det går inte en helg för att få mig att vantrivas.
Men jag är antingen all in eller all out när det kommer till arbete.
Arbetsnarkoman enligt vissa. Jävligt oekonomisk när man kommer till mig själv.

Men, ni kan se det som en date-site-annons.
Rik man sökes med snällt hjärta sökes, för att låta mig stanna hemma för evigt.

Som att pengar vore allt Carro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback