It's been a good day.

Halsen pallade trycket hela kvällen.
Inte konstigt med tanke på hur lugnt vi hade det,
ända fram till 19.30 när det rullade in människor som på räls.
Norrmän och svenskar i en salig blandning. Bara karlar däremot.
Affärsresande är ute i farten mest under tisdagar och onsdagar.
Det är ett som är säkert.

Efter jobbet kom mamma för att hämta mig och nu ligger jag hemma på berget,
i Ellens säng med hundar vid fötterna för att sova.
Det känns som att jag inte kan bli sjuk om jag är här.
Om jag mot förmodan blir det så har säkert mamma en massa dunderkurer att kurera mig med.
Det är vad jag hoppas i alla fall!
För imorgon ska jag hem och färga hår, städa lägenhet och möjligtvis köpa något fint.
Fullt upp people, fullt upp!

Kalinixta!

Kommentarer
Postat av: fröken fräken

Vad jag har hört så är det Sotarn som

har vunnit de där 10 miljonerna!

Hoppas han firar med skumpa! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback