Just get back up.

Yiassas!

Solen verkar skina en del ute, jag ska blanda mig en frappé och kolla ut genom fönstret tror jag.
Efter vad jag hört blir det regn ikväll, så det gäller att passa på!
Eller så slår jag mig ner på balkongen, det kan behövas lite värme in i lägenheten.
Natten har varit hemsk. Jag är så fruktansvärd frusen.
Ända till täcket övergav mig gick det bra, men så fort jag klev upp förfrös jag var del av kroppen.
Förhoppningsvis blir det bättre om jag släpper in lite värme utifrån.

Förstår ni nu varför jag trivdes så bra i Grekland? Där är det varmt people.
Fast även där kunde jag frysa inomhus. Det är en skada jag har!

Nu ska jag plocka ihop lite här. Alla kläder ligger huller om buller.
Det är även dags att hämta ner IKEA-kassar och slänga upp alla vinterkläder på vinden.
En effektiv dag med sista jobbet innan helgen. Underbart!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback