Min älskade vän.

PS.

För cirka en timma sedan ringde telefonen och det var ingen mindre än älskade Julia.
Så fort jag är rik ska jag hälsa på henne och Gröna Lund.
El Stockholmo kommer bli osäkert en kort stund under sommaren, frågan är bara när.

Hon gjorde min dag och hela veckan när hon berättade att hon blir hemma på midsommar.
Det allra bästa är att jag är ledig midsommarafton.
Inga pengar i världen kan hålla mig från henne då, även om det innebär tidig morgon och bakisjobb.
För om man lyssnar till var min lillasyster säger är jag tragisk, jag har faktiskt väldigt få vänner kvar.
I alla fall här, där jag bor.

Och lyssnar man till facebook är jag inte annat än en helt okej vän.
Tack för det. Självförtroende!

Jag längtar tills solstrålen kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback