Olé.

Hela halva dagen har jag nu spenderat på staden.
Mor och moster kom hit för att gå igenom garderoben,
där jag inte längre har några kläder jag tycker om.
Men det är en annan historia.

Sedan åkte vi till stan, där jag släppte in karlar på jobbet.
Vi kollade på kläder och vissa hittade mer än andra.
Lunch var näst på schemat och även där var vissa mer nöjda än andra.
Mor var sedan tvungen att åka hem och moster likaså.
Jag själv har extremt ont i huvud och nacke, så jag bestämde mig för att göra detsamma.
Som sagt. Jag säger det som ett mantra, jag har inte råd att bli sjuk.
Jag inbillar mig att jag inte kommer bli det i så fall!

Nu ska jag försöka sova ett tag. Utan att drömma mardrömmar om snorungen som är på tv.
Fy fan. Om jag någonsin skaffar barn ska jag.. Ja, vad ska jag?
De får inte bli sådana snorungar i alla fall!

Filakia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback