Shoutout!

PS.

Efter lite nogrann räkning har jag kommit fram till att det inte alls gått 11 veckor, som väntat.
Utan hela 12 veckor sedan jag slutade röka gott folk!
12 veckor är lika mycket som 3 månader, vilket är en jävla lång tid i min värld.

Jag ska inte lura någon. Jag blir fortfarande vansinnigt sugen, framförallt när jag dricker vin.
Ibland snor jag en snus av någon, jag har blivit en sån som jag inte gillar.
Då tänker jag att jag ska köpa mig en egen burk, bara för att ha när jag dricker vin.
Men så kommer jag på bättre tankar, för jag tänker fan inte få ett nytt beroende. Så jag skiter i det.

3 MÅNADER MÄNNISKOR, FÖRSTÅR NI HUR LÅNGT JAG KOMMIT?!

Det är nästan så det måste firas.

(PS.2 Mamma, jag önskar jag mig utemöbler för att jag varit så duktig.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback