Sleeping to dream about you.

And I've been running to you lately.

Nu är tiden när halva jag måste klä av mig skinn och få luft.
Överallt omkring mig finns tecken på vad som komma skall.
Håller jag händerna över öronen, blundar och slutar lukta behöver jag inte veta.
Lite som att se en skräckfilm fast i verkliga livet. Utan skräcken just här.
Det kan finnas stunder när jag tror att något är rätt, sedan tvivlar jag och ger upp.
Sådant som jag aldrig skulle göra i arbetet gör jag med mig själv, ger upp.
Mina krav kan anses som alldeles för höga. Eller så är jag bara extremt krävande.

Det finns saker jag hellre får slängda i ansiktet än att veta i förhand.
På så sätt blir vardagen så mycket mer spännande.
Spänning är en av de viktigaste faktorerna i mitt liv har jag hört, som skytt.
Så jag slutar fundera och väntar på att det ska visa sig.
Vad som står på schemat härnäst, det kommer jag få reda på så småningom.

What a wonderful world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback