Time after time.

Herreminje så fort tiden rinner genom mina fingrar!

Efter lite räkning har jag förstått att jag jobbat varje dag, förutom mina heliga söndagar,
sedan jag sist var ledig en helg. Det vill säga runt mitten av april.
Det känns bra! Jag har råd att vara ledig.
Så fredag, lördag, söndag leker jag vanlig Svensson och har långledigt.
Helt underbart!

Allra helst vill jag vinna på lotto och ta mig en resa ner till El Stockholmo redan nu.
Men det ser ut som att det får vänta till slutet av juni, början av juli. Typ.
Om jag får ledigt någon gång där vill säga såklart.
För att vinna kanske jag måste köpa mig en lott, och det känns som slöseri med pengar..

Hur som haver.
Allt är sig likt. Jag jobbar, sover, fikar med människor och mår gott.
Idag var det lillasyster Ellen's tur. Det är helt galet hur stor hon har blivit!
Jag känner mig äldre för varje dag..

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback