Twisted.

Världen vrider sig ur mina händer ungefär som fantasin.
Jag försöker greppa, och just när allt känns på plats slinker den ur.
Ungefär som rök i en skorsten. Lusten försvinner, lyckan försvinner och jag får ont.
Idag är det ryggen. Jag tror den kommer gå av!
Nu börjar jag bli trött på att alltid ha ont någonstans. Det kvittar vart.
Förkylningen hänger kvar, söndagen var vidrig av smärta och nu ryggen.
Vart fan har mitt immunförsvar gått och gömt sig?

Hur som helst.
Det är redan onsdag natt och jag ska strax ta min kära följeslagare sömnen i handen,
krypa ner under täcket i pj's, för nu ska ni veta gott folk att jag fryser ihjäl i lägenheten!
Sommaren är det värsta, när alla element är avstängda, för en frusen själ som jag.
Det går över. Så fort det blir varmt ute igen.
Åskväder har var och hälsat på. Det var lite läskigt. Jag är lättskrämd.
Men inte i närheten av monsteråskan på Kerkyra, där snackar vi dundersmällar!
Å andra sidan är det en av de mäktigaste sakerna jag sett på håll, stora blixtar långt ute i havet
som lyst upp halva himlen och hela öar.

Jag ger upp och hoppas på en bättre dag imorgon!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback