Typiskt mig.

Ny vecka och jag har försovit mig!
På något vis har jag lyckats med att sova länge på mornarna utan medicin,
det får vara ett slut på det här minsann.
3 missade samtal senare, hade inte varit hela världen om det inte vore för att det var restaurangens.
Ett från 07.08 imorse, då ingen aldrig ens är på stället.
Ett från ett undersökningsföretag, vilka ändå inte hade fått prata med chefen idag.
Och ett sista från en söt liten dam som jag pratat med. Hon är sockersöt och alltid trevlig!
Det där var i alla fall sista gången jag stängde av ljudet och vibrationen! Genomtänkt.

Hur som haver. Nu är måndagen här och jag borde göra ett ryck av något slag.
Hela halva garderoben ligger av någon anledning på golvet och det måste jag fixa.
Samtidigt som jag borde fixa upp alla vinterkläder till vinden och vårkläder ner igen.
Det känns jobbigt bara att tänka på det.
Jag kommer dra på det in i det sista. Typiskt mig.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback