Fröken livsnjutare.

Jag har haft en underbar ledig helg gott folk!
Därav min frånvaro.

Fredagen spenderades hos mor på berget där vi grillade gott och drack många flaskor gott vin.
Maten och min tidigare fest kvällen innan gjorde att jag inte blev det minsta berusad vilket var skönt!
Anna kom hem till mor efter jobbet för att hänga på.
Lite rosé och chateu senare tog vi våra skor och tog oss ner på stan.
Där blev det ännu mer rött och häng med trevliga människor.

Tanken var att jag igår skulle ut för tredje dagen på rad. Jag måste leva medan jag är ledig!
Marknaden tog dock knäcken på mig, all mat jag tryckte i mig fick mig att sova. Länge.
När jag sedan vaknade och tog mig hem till lägenheten igen drack jag ett glas vin innan jag gav upp.
Min lever skulle nog säga upp bekantskapen om jag inte gav mig. Så jag kollade på tv och var trött istället.
Och gissa om jag är glad för det idag när min älskade sunny sunday är tillbaka och hälsar på!
Jag har njutit på balkongen med mr. frappé och en bok.
Absolut inte slitit ihjäl mig som min snälla granne sa. Ingen risk.
Idag är jag fröken livsnjutare!

Nu borde jag göra middag. Familjen är i Härntan och jag vet inte om jag orkar vänta på dem.
Om inte blir det tacos och kanske bullbak. Vi får se.
Allra först ska jag njuta av solen en sväng till. Min likbleka kropp mår bra av lite värme!

Filakia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback