Value.

Tuesday of hell.

Skulle jag kolla tillbaka till alla tisdagar är det nog då jag alltid säger att jag haft häcken full.
Ingen skillnad på denna dag.
Så jag är helt trött i kroppen. Varm och fryser på en och samma gång.
Det blir lätt så när man svettats och sedan inte gör det längre. Fräscht.

Imorgon ska jag äta lunch med Peter, halvpappa på stan.
Under tiden ska jag också försöka köpa utemöbler, helst med hans kort.
Jag är så jävla dålig med pengar, framför allt på min lilla servitrislön.
Det är inga miljoner jag har i timmen direkt, men jag ska inte klaga.
Ett jobb har jag ju faktiskt!
Däremot ska jag nog försöka förhandla lite. Men det är svårt att värdera sig själv.

Hur som haver.

Jag borde lägga mig nu. Annars somnar jag aldrig.
Det är samma sak varje natt. Jag älskar ljuset, men inte på natten!

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback