Wake-up-call.

Kvällen efter jobbet igår bjöd på vin hos Sandra.
Mest för att vi inte setts på väldigt länge och för att vi behövde avreagera oss.
Från punkt a till b och sedan rakt tillbaka till oss utan förklaring.
Inga detaljer, men väldigt konstigt.

Hur som helst.
Jag kom hem för en stund sedan och nu sitter jag här och inser att jag måste städa.
Det får nog vänta. Först måste jag göra mig i ordning och få ordning på garderoben.
Nu är jag konstant kontaktbar genom arbetet och det kan bli tufft, jag som aldrig hör telefonen i vanliga fall.
Därför stannar jag nog hemma större delen av dagen.
Shoppingbegäret har vaknat och jag kollar efter kläder.
Nu jävlar ska jag shoppa loss!

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback