Weekend off.

Ciao!

Fredagen är äntligen här och jag är på topp.
Redan igårkväll invigde jag min lediga helg med vin, och så tänker jag fortsätta tills jag jobbar igen.
Vin, god mat och bra sällskap. Fan, jag måste ju känna att jag är ledig!
När jag blir gammal kommer jag bli en äkta vinkärring, jag känner att det redan flyter i blodet.
Eller så gör jag som jag är sugen och pluggar till sommelier, det är en önskan som vore vansinnigt roligt!

Städning är på schemat igen. Jag blir som aldrig riktigt färdig.
Det är alltid något som kommer i vägen av någon anledning.
Så nu ska jag göra ett ryck, sedan måste jag kila på stan för att handla mat och kanske lite mer vin.
Efter det åker jag antingen hem till mor på berget eller upp till moster på andra sidan.

Have a wonderful weekend people!
Im sure I will.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback