Weightwatcher.

Helt plötsligt är det torsdag kväll och tiden har runnit ur mina fingrar.
Hela dagen hängde jag och Anna på stan,
vi fikade, strosade i affärer, skvallrade, kollade på folk, fikade lite mer och blev lätt rastlösa.
En helt typiskt tjejdag med andra ord!

Kvällen var extremt lugn och jag har släpat fötterna efter mig.
Eller det är väl kanske inte helt sant.
En del fick jag gjort och sedan fick jag gäster som jag pratade med länge länge.
Imorgon är det samma gäst som jobbar, nämligen Anna.
Efter jobbet kör vi after work, möjligtvis med mousserat.
Jag är sugen på vin redan ikväll, synd att vi drack upp allt i tisdags jag och Sandra.

Lite mineralvatten får duga så länge.
Nu ska jag bli trött och tänka på er alla.
Det är en jobbig dag för många av mina vänner imorgon. Ni är i mina tankar!

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback